mandag den 27. januar 2014

Lidt nyt fra hele ugen

Da jeg har haft case hele sidste uge, har jeg ikke haft så meget tid på bloggen. Derfor blev det små korte opdateringer. 
Det betyder også, at der kommer en større en i dag
Nu er jeg nemlig færdig med IT-faget, og de næste 4 uger kommer til at handle om erhvervsøkonomi.
Igen er den sidste af de 4 uger en case, så der bliver nok lidt stille herinde igen.
Men her et lidt billeder over hvad der er sket her i huset den sidste uges tid.

 Silas og far har trænet med Wii

 Sådan som mænd nu træner -.-

 Vi har lavet croissant med chokolade

 Tror de bliver bedre hvis man laver dem fra bunden. Men de smagte okay.

 Så var vi til fødselsdag i går. Silas fætter Maddox fyldte 1 år. (Tager også lige billeder af mor) :)

 Silas var fin i skjorte og slips.

 Der var mange til fødselsdag

 Silas var meget genert de første 30 min, men så gav han sig også til at lege med det legetøj de havde med.

 Anne havde som altid lavet flotte kager

 
 Her papfætter Alexander

 Var også første gang Silas havde sin nye trøje på. Julegave fra Oldemor i Norge.

 Den er bare super flot til ham

Man kan nå meget på 2 timer. Da jeg hentede Silas i børnehave, havde han lyst til en tur i skoven, så der brugte vi lige 20 min efter vi kom hjem.

 Der var kommet MEGET sne her i Brande

 Selfie med Silas

 Han skulle også lige have en rutsjetur

 Var også meget sne på rutsjebanen

 Det tog han lige med på nedturen

 Mor lavede en sneengel, det gad Silas ikke lige

 Men derfor ville han gerne lege i sneen

 Der var risengrød til aftensmad. Det betyder klatkager i morgen :)

 Jeg fik lavet sweet potato pancakes (Opskrift og forklaring kommer senere)

 Dem er Silas helt vilde med.
 Ny hat købt i H&M, Silas valgte den, så han var SEJ som Spiderman!

 Jeg fik lidt tæv af ham

 Når han altså kunne finde mig

Og ikke væltede over ting og sager :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...