torsdag den 27. februar 2014

2014 Februar Goodiebox

Yay, så blev det tid til endnu en Goodiebox.
Jeg elsker simpelthen at få forkælelse med hjem en gang i måneden. Før jeg fik Goodiebox, stod den på de samme kedelige cremer, og brugte egentligt ikke så meget af det halløj.
Så kan man jo diskuterer om det er en god ting, jeg pludselig propper min krop med diverse cremer, make up, osv. Men er nu ikke fordi jeg bruger dem alle på samme tid eller skifter imellem dem hver eller hver anden dag. Et produkt ad gangen til det er opbrugt, og se hvordan huden reagere på det.
Ofte har det en meget neutral effekt, men mange af dem har også en super overraskende effekt, og ikke mindst duft og den måde den efterlader huden på bagefter.

Nå.. til denne måneds box.

Temaet denne måned er "Beauty secrets". Goodiebox kan ikke lide hemmeligheder når det kommer til skønhed. De skal deles med alle, så alle kan tage del i alle de lækre tips.

Derfor er en del produkterne denne måned, dem der bliver snakket om og brugt mellem kendisserne som "de små hemmeligheder".

Boxen indeholder 7 produkter, hvor 2 af dem er fullsize.

 Alle 7 produkter

 
De to fullsize podukter:

Percy & reed no fuss fabulousness dry conditioner, værdi 110 kr for 150 ml
Conditioner som sprayes direkte i det tørre hår. Det gør håret blødt og skinnende uden brug af vand. Samtidig med, reducerer den den skade hårbørstning kan gøre ved håret.

Teeez trend cosmetics be blushious, værdi 180,60 kr (farve 403 rosy glow)
En flot blush i en sød lille æske. Selvom den var helvedes svær at få ud af pakningen -.-
Blushen giver glød, og har blødgørende ingredienser, som får farven til at holde længere.
Desuden er den uden parabener, som jo er en bonus :)

 
Malaco viva lakrids, værdi 19,95 kr for 130 gram
Der skal også være lidt prøvesnack i pakken, de tilkommer dog oftest manden, han er mere vild med lakrids end jeg, og så har han mindre imod mine beautytrips jeg har engang i mrd :)
Dog synes jeg Goodiebox er lidt nærringe ikke at kunne give et fullsize produkt med af denne, da den ikke er voldsomt dyr. (der er hvad... 3 små lakridser i denne pose).

Jorgobé white tea balancing cream, værdi 168kr for 50 ml
En lille prøve på 4,5 ml af denne creme.
Den er baseret på eksotiske palmefrugter der regulerer hudens talgproduktion. Den er også fyldt bla. hvidt te, der udjævner på forskellige måder. Den indeholder også hverken parabener eller silikone.
Den kan anvendes både morgen og aften på ren hud, eller som en intensiv fugtmaske efter rensemasker.

Jorgobé the original black peel off mask, værdi 198 kr for 100 ml
Lille prøve på 4,5 ml af denne ansigtsmaske, som kan bruges før balancing cream ovenfor.
Denne maske har en  fremragende evne til at rense porer i dybden, og reducerer hudens overskydende fedtproduktion og dermed forbygge tilstoppede porer.
Dog har jeg læst, at dem der har brugt produktet ikke har haft det så sjovt med at pille den af igen.. Aws.. Men mon ikke resultatet er det værd? Man må lide for skønheden :)

 
Eucerin aquaporin lotion rich, værdi 104,95 kr for 400 ml
Denne prøve indeholder 75 ml.
Eucerin har for mig altid været et super produkt, også med velomtalt. Så glæder mig til at komme i gang med at bruge det.
Denne bodylotion er ikke kun fugtgivende som alle andre lotions, denne indeholde aktive ingredienser, som stimulerer dannelsen af hudens naturlige "vandkanaler". Dette gør, at optagelsen i huden forøges selv i de dybere hudlag. Det efterlader huden blød og smidig, og fremhæver den naturlige glød.

Plaisir shower cream sensitive skin, værdi 79,95 kr for 220 ml
Denne prøve indeholder 30 ml.
Har før fået en bodylotion af samme slags, og den blev fint brugt, så denne er fint velkommen.
En lækker badesæbe, der virker både beroligende og fugtighedsbevarende.
Ideel til sensitiv hud, da den er helt fri for parfume, farvestoffer og parabener.

En lækker box syens jeg selv. Regner man på værdien, ligger denne box på omkring 365 kr.
Boksen koster 139 kr hos Goodiebox, og du kan tilmelde dig HER, hvis du vil være med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...