onsdag den 23. juli 2014

Givskud Zoo

I weekenden var vi i Givskud Zoo. Det var den sidste dag vi havde min lillesøster på besøg, så der skulle vi på tur og opleve lidt mere end bare Brande.
Det var en MEGET varm dag, lidt for varm stod det til os. Dog føltes det lidt mindre varm, når jeg stod med kameraet, og fik fyret nogle gode skud af på dyrene :)
På min fotografblog er de bedste udvalgte billeder.
Men herunder får i de lidt mere private, så i kan se hvor hyggelig en dag vi havde.

 Jeg fik tager billeder af en masse dyr, mange af dem fra bilen hvor vi kørte rundt imellem dem

 De farlige løver kørte vi også rundt inde ved, men der skulle der være rullet op for vinduerne :)

 Mums, så er der frokost :)

 Det var ikke kun os der havde det varmt

 
 
 Silas synes det var sejt at sidde på skødet af far og få lov til at "styre rattet"

 Min lillesøster fik også taget en del billeder med det kamera jeg havde givet til hende

Det smil er bare GULD værd. Synes det var fedt at jeg lige fik min lillesøster med i sidespejlet også

Silas købte sig selv en lille souvenirer. En "mejetærsker" som han har ønsket sig længe.

 
 
 
 Noget af det Silas husker bedst på hele turen. En motorsav.. ja.. smukt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...