lørdag den 12. april 2014

Weekend, slut eksamen og en video

I onsdags var jeg til min afsluttende eksamen. Jeg havde skrevet om at blive selvstændig fotograf (som er noget jeg i smug drømmer lidt om), og kom ud på den anden side med et stort 12 tal.
Det var jeg pænt tilfreds med, og alt arbejdet værd, som jeg har lagt i det de sidste 12 uger, de sidste 2 uger især.
Det skulle selvfølgelig fejres, og det blev det med en af pigerne jeg gik på hold med.
Torsdag tog vi begge til Herning, hvor den stod på doktorfisk, massage, cafe-besøg og shoppetur.
 Jeg fik handler lidt tøj i H&M, og så var der slutudsalg på en butik, så alt i forvejen nedsatte varer, var sat yderligere 25% ned. Så jeg fik lidt køkkengrej til gode penge.

 Skal siges det kildede pænt meget :) Men nu blev mine fødder så bløde som en babynumse... næsten :)

 Der blev serveret lidt lækkert til imens vi fik massage og fiskene spiste deres :p

 Mine fund på udsalg, det hele for under 500 kr.

 Så er der mere sjov til madpakken :)

Denne skal testes i næste uge, har fundet opskriften. Faktisk bliver det mors mod fars opskrift, så det bliver spændende!

Weekenden har også været brugt på hygge og sjov so far.
Vi har bagt doughnuts, været ude og gå, tumlet og hygget.

 Ærter er det store hit herhjemme denne weekend. De smager bare så godt! Silas kan selv tage for sig og åbne dem

 
 Doughnuts var også ret lækre, lavet på min minidoughnut-maskine. Opskrift kommer senere.

 Silas kom sådan her ind i stuen lige pludseligt, dejlige dreng :)

 
6 numre + denne bog for under 300 kr. Så må vi se om det er noget værd med gode opskrifter.

Og til sidst en lille video, og Silas siger det helt selv.. ca.. :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...