lørdag den 21. juni 2014

På eventyr

Endnu engang tog vi på eventyr, og jeg tog som altid kameraet med for at få nogle gode billeder. 
Der var mange skyer på himlen, og derfor var det en stor udfordring for mig at skulle være på manuel, og skifte indstillinger hver gang solen forsvandt og kom frem igen.
Men som altid kom jeg hjem med over 300 billeder, som jeg har delt op i flere kategorier.
Hele serien kan i se på min fotoblog Elinorphotos.

Eventyret vi var på var lige i nær området, ikke engang 1 km fra hvor vi bor. 
Vi havde længe haft lyst til at undersøge den sø der var meningen der skulle være i nærheden, og i dag skulle den så findes!
Thomas havde desværre fået smerter i knæet efter en løbetur, så det var bare Silas og jeg der tog på tur.
Vi endte med endnu engang at forsvinde ind i skov og krat, støde på mindre dyr og meget højt græs. Det var en helt anden verden, og faktisk helt fantastisk. Det var som om hele hverdagen og dets problemer forsvandt som dug for solen. Det hele var så smukt, og man levede bare i nuet. 
Det er ikke sidste gang vi tager på sådan et eventyr :)

Min serie med billeder er delt op i flere kategorier, den første jeg har lagt ud er standard af Silas i naturen, Photoshoppet med lidt farve, lys og crop.

Næste kategori kommer snart :)

Her er lidt mere personlige billeder med os på, så de får æren af at komme på denne blog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...