lørdag den 4. april 2015

Påskeferie

Puha, der er sket meget på det sidste.
Der har ikke været stille på bloggen fordi jeg har født :)
Han ligger stadig og roder rundt derinde, trods et smut på fødegangen sidste lørdag. Jeg fik nemlig begyndende veer, som nok har været modningsveer. Men efter en time tog vi hjem igen, og blev enige om at prøve at sove og jeg fik noget smertestillende (kl var 1 om natten).
Vi fik vores nabo til at komme over og være her mens Silas sov, er skønt at have hende og trække i når først det går løs, og her fik vi så en lille generalprøve på det :)
Da jeg vågnede om morgenen var de gået i sig selv igen.
De efterfølgende dage var dog et helvede, tror den bette har borret sig ned i mit bækken. Havde så mange smerter at det ikke var til at holde ud. Var konstant ved at tude, og tænkte at det blev nogle LAAAANGE sidste uger hvis det fortsatte. Heldigvis forsvandt de i går, og har heller ikke rigtigt været noget i dag, så det gør at ventetiden det sidste stykke tid er knap så lang og frygtelig.

Vi var oppe ved Silas' bedsteforældre onsdag, hvor vi overnattede til torsdag. De fik så lov til at beholde Silas, og kommer hjem med ham i morgen.
Det har givet Thomas og jeg mulighed for at slappe godt af herhjemme, og i dag har vi været i Herning og købe babysager til den lille ny, samt købe mad ind til hele ugen.
Ingen stress og jag, bare hygge og stille og roligt, hvilket jeg også har brug for, vralter nemlig som en pingvin og går pænt langsom efterhånden. :)

Oppe ved Thomas' forældre skete der også en masse spændende. Silas fik fx set farfars store lastbil, da han lige kom igennem byen mens han arbejdede. Silas fik lov til at komme op i den og sidde i den, og han var bare utroligt stolt!

Ud over det var han i Cirkus for første gang, det var 2 lange timer for ham. Nogle ting mere spændende end andre. Men han skal i hvert fald ikke i cirkus igen hvis det varer længere tid, ikke før han bliver lidt ældre i hvert fald. Han har alt for meget krudt i røven.
Det der reddede min dag, var da Thomas blev trukket op på scenen af klovnen.
Hvad han fik ham til, kan I se i videoen længere nede. Det er Thomas med cowboyhatten på :)

Lige nu slapper vi rigtigt godt af herhjemme. Nyder stilheden før der kommer 2 børn i huset.
I aften står den på film i sofaen med masser af guf :)

Her ser Silas farfars lastbil

Der er mange ting der skal undersøges

Cirkus Mascot!

Lidt sejt når man får et lyssværd også!

Og slikkepind :)

Her er farmand med i noget helt specielt :)

Her er videoen med Thomas :P

Silas fik også en tur på scenen i pausen. Han kom op og sidde på et æsel :)

 Her er noget af det vi kom hjem med i dag :)

Skal siges at den køredragt er så blød, at selv jeg har lyst til at få den på :)

 Stofbleer og vaskeklude er et must. Sokker, samt et baby badehåndklæde

Disse bestilte vi fra nettet, så nu er der ingen vej tilbage. Nu SKAL han hedde Lucas ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...