torsdag den 1. oktober 2015

Sparke egen numse

Hold da op det er svært at sætte sig ned og skrive indlæg. Synes jeg har SÅ mange ting om ørerne og så alligevel ikke...
Lucas har lige taget 1½ times lur, og han sover endnu. Det er pænt sjældent han gør det, så jeg står bare stand by, og prøver ikke at fordybe mig for meget. Som fx at skrive et blogindlæg.
Nu endte jeg så lige med at læse nogle af de gamle indlæg, da Silas og Lucas havde samme alder, og hold da fest jeg havde gang i skrivningen. Der er nogle der kan.. jeg kunne.. dengang.
Det må jeg gøre noget ved, så nu sparker jeg mig selv i røven, skal skal se at live denne blog op igen. Det betyder også, at i vil få flere små og korte indlæg herinde. Det er nemlig bare lettere at smide et billede og kort beskrivelse på facebook, men så sker der bare ikke så meget herinde.
Desværre er i derfor også gået glib af en del af Lucas' udvikling, og det er jeg rigtigt ked af. Så NU skal det være, nu skal vi til at opdatere og fortælle lidt og dagligdagen derhjemme og livet med to børn, mand og et hus der skal holdes.

ooooog.. så vågnede Lucas.. haha! Han kan MÆRKE jeg begynder at skrive på bloggen.

Men men men... nu afslutter jeg lige, og i får lige et par opsumeringsbilleder på vejen som viser hvad der er sket herhjemme de sidste par måneder.

 Tilbage i slut august, hvor det stadig var sommer, så det sådan her ud i vores nye have :)

 Silas fik klippet alt sit hår, denne gang bestemte far hvordan det skulle se ud :) 


 Og Lucas leger model i mit studie, når vi tester lys til de babymodeller der skal ind samme dag (her uredigeret billede)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...