torsdag den 14. januar 2016

Et tilbageblik på i sommers, Silas hinker (video)

Er ved at rydde op i alle billeder og videoer siden Lucas blev født.

Er SÅ mange ting man kan tage billeder med nu.
Kameraet, min mobil, Thomas' mobil, min Ipad, Thomas' Ipad.. Amen altså.. Så der er en masse ting jeg ikke får vist frem fordi de ligger gemt, og jeg er så dårlig til at få lagt det på computeren.

Nu får min mobil så lige en tur, og falder over skønne billeder og videoer fra da Lucas blev født, faktisk helt tilbage til da Silas var lille også.

Tænker at jeg lige vil vise lidt tilbageblik løbende, især fordi bloggen har været lidt død siden Lucas blev født. Det er jeg lidt ked af, da jeg ikke har fået delt, både de dårlige, men også gode tider med jer.

Her er en af de gode tider.

Det er en video fra i sommers, hvor vi fik vist Silas hvad det at hinke betyder, så det er første gang han prøvede at hinke.
Silas hjalp mig med at tegne med kridt, så det blev en lidt sjov hinkebane. 
Men han er nu pænt god til at hoppe på et-ben ;)



Er også lige lidt billeder :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...