tirsdag den 20. marts 2012

Leg før sengetid

Der har været ret meget sygdom herhjemme den sidste mrds tid. Mest Silas der har været syg med forkølelse, så har han smittet mig, var forkølet hele den første uge af min ferie, så forsvandt den, men knap 1 uge efter fik jeg det super skidt, en form for influenza med alle symptomerne dog uden feber. Så begyndte jeg at få meget kvalme og kaste op i en to dage, kunne slet ikke udstå lugte overhovedet.. og NEJ, jeg er IKKE gravid.
I går var der propper i ørene, og havde slet ikke balance og var pænt svimmel, og i dag kører snotten på det højeste igen... øv øv.
Manden blev hjemme fra arbejde, han havde det heller ikke for godt i dag, den stakkel, tror jeg har smittet ham :(
Nu håber jeg meget snart på et sygdomsfrit hjem.. bare lige en uges tid eller mere.. plz.. jeg holder ikke til mere nu :(

Silas var ret knotten da jeg skulle have ham i nattøjet her til aften, han bare skreg og skreg, blev sindsygt sur og kogte totalt over. Men vi fik da kørt ham ned, og han fik lige en 20 min at lege i til sidste før vi gik i gang med den trælse tandbørste. Imens tog jeg lige lidt billeder, men den knægt var vidst stadig sur på sin mor, han kiggede ikke på mig en eneste gang, men det kommer han sig nok over til i morgen :p

"Two and a half men" er bare SÅ spændende at se 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...