søndag den 20. maj 2012

En ferie, dog ikke til mor

Torsdag-søndag i denne uge talte ferie til det fleste. Men i mit tilfælde stod den på arbejde alle dage.
Lørdag stod den tilmed på fødselsdag, dog måtte jeg acceptere, at det ikke kan lade sig gøre at bytte weekender hele tiden. Byttede min sidste arbejdsweekend for at komme til fødselsdag, og skal bytte min vagt i juni for at komme med vennerpar til Tyskland og Hansa park! Yes!
Derfor måtte jeg sige stop, og tage mine vagter som de var planlagt.

Det er lidt svært at skrive om en fest man ikke var med til, men fik manden til at tage en masse billeder. Det var underligt at se min basse gennem situationer og billeder man ikke selv var en del af, og siden jeg heller ikke havde set ham siden torsdag eftermiddag da han er blevet passet af sine bedsteforælre, syntes jeg min spurk pludselig var blevet en del større. Men det var nok bare mig :)

Men fest blev der holdt for Silas' onkel Henrik. Henriks kæreste havde lavet den lækreste kage, som jeg måtte nøjes med at savle over gennem nogle gode billeder. Så må jeg håbe Silas og farmand nød den på mine vejne :)

Men her er lidt billeder fra dagen:

 Silas leger med Alexander, som er Onkel Henriks, kærestes, søn

 Se, det er hvad man kan kalde en kage :)

Den stolte fødselar

 Kagen bliver skåret af Faster Karina

 Alexander og Silas hygger ved Farfar

 Silas hygger sig vidst lidt rigeligt, kunne slet ikke sidde stille har jeg fået fortalt

 Silas ved Farmor

 Frække dreng

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...