tirsdag den 30. april 2013

2013 April Goodiebox

Denne mrds goodiebox er hentet, og er desværre ikke så tilfreds med denne box som jeg var sidste gang.
Jeg er ikke den eneste der tænker sådan, så de har vidst været lidt uheldige.
Hvis det var den første box man fik, så var det måske ok. Men synes nu efterhånden også jeg har fået lidt meget eyeliner på det sidste (heldigt for jer der deltager i min giveaway i indlæget der kommer bagefter) ;)

Æsken kom i en super lækker pink farve.

Indholdet i æsken denne gang bestod af:

- Fullsize, L'oréal paris color riche neglelak, værdi 39,95 (i en lækker lille farve)
- Fullsize, Maybelline master drama kohl liner, værdi 69,95 ( i en grå farve)
- Prøve, A-derma sensifluid miceller water, fullsize værdi 129,50
- Prøve, Giodio Armani acqua di gioia eau fraiche, fullsize værdi 340 kr
- Prøve, Garnier BB cream miracle skin perfector, fullsize værdi 89,95
- Prøve,  L'oréal paris hair expertise ever pure shampoo & cond, fullsize værdi 99,95

Som i nok kan se, er værdien af boksen ikke meget mere end det jeg har betalt. Det det plejer at være godt ved boksen, er at man VIRKELIGT har fået noget for pengene, men ikke denne gang.
Der kunne man selv være gået i butik og købt det for samme værdi, måske endda billigere hvis man købte på tilbud eller online.
Hvis de havde lagt bare en fullsize BB cream i, så er jeg sikker på at MANGE flere var blevet tilfredse.

 
 
  L'oréal paris hair expertise ever pure shampoo & cond, fullsize værdi 99,95 

 Giodio Armani acqua di gioia eau fraiche, fullsize værdi 340 kr
Garnier BB cream miracle skin perfector, fullsize værdi 89,95

 L'oréal paris color riche neglelak, værdi 39,95 (i en lækker lilla farve)
Maybelline master drama kohl liner, værdi 69,95 ( i en grå farve)
A-derma sensifluid miceller water, fullsize værdi 129,50

Men som sagt kommer der en giveaway i aften med de produkter jeg ikke selv vil få brugt, så glæd jer. En hel kasse fyldt med lækkerier ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...