søndag den 7. april 2013

Chili con carne med soltørrede tomater

Jeg har et par retter liggende, som jeg mangler at opdaterer. Så nu er det nok på tide at jeg kommer i gang med at få dem op, før de hober sig alt for meget op :)

Denne ret består af en hjemmelavet Chili con carne.
Den er hurtigt og let at lave, og er ikke voldsomt stærkt. Jeg synes den var lige tilpas, hvor manden (der kan tåle det helt stærke) nok gerne ville have haft lidt mere bid i.

Man skal ikke spare på de soltørrede tomater, især hvis man godt kan lide dem.

Jeg serverer altid chili con carne med ris blandet i, ellers synes jeg simpelthen der mangler et eller andet.
Et stykker lækkert brød/flüte til er også et must have :)

Denne ret vil jeg give 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...