søndag den 14. april 2013

På besøg hos morfar

Min far flyttede for en måneds tid siden, og i går var første gang, vi lige var forbi og se det nye sted.
Silas havde svært ved at forstå at det var MORFAR vi skulle op til, da det altid er farmor og farfar vi tager af sted for at besøge.
Men morfar skal nu nok blive husket for sine særlige ting. Fx at ved MORFAR der er der maaange trapper man skal op af, og Silas er rigtigt god til selv at gå op af dem, skal bare have lidt hjælp med at komme ned igen.
Ud over det så har MORFAR også lego. En hel kasse med små legoklodser som Silas blev HELT forelsket i. Det var super nostalgisk for mig, det var nemlig det lego jeg legede med med mine brødre for over 15 år siden.. hold da op, det fik en masse minder frem :)
At se sit eget barn over 15 år senere sidde og lege med det, det er helt fantastisk.

Den sidste ting Silas vil huske sin morfar for, er en lille ting han fik lov til at få med hjem.
Lige før vi skulle hjem, legede vi med en lille legetøjsmus man kunne trække op, og så kørte den selv hen over gulvet. Silas blev helt forelsket, og udbrød straks "MED HJEM!".
Morfar var så flink at Silas gerne måtte få den med hjem, så han fik et stort knus som tak.
Den blev også holdt godt fast på på hele turen hjem.

Så nu er jeg sikker på, at næste gang vi siger morfar, så er det nok ikke "Mormor!" (Silas kalder farmor for mormor), Der kommer ud af munden på ham i troen på at det er der vi skal op. Selvom det nu heller ikke er så dårligt, at komme op til farmor og farfar og blive forkælet ;)


Jeg er blevet dunket i hovedet mange gange af farmand, og nu senest også svigermor, som synes det er for dårligt, at jeg ikke har fået skrevet den seneste nyhed på bloggen.
Jeg kom simpelthen fra det, og efter et par dage smed jeg det i baggrunden, og tænkte, at jeg ville gøre det næste gang det lykkes.
Det er det godt nok ikke sket igen den sidste uges tid, men håber snart på det lykkes igen.
Jeg taler simpelthen om Silas' første flotte toiletbesøg med gevinst. ;)
Stort jublelråb herhjemme!
Silas tørrede selv (mor bagefter), skubbede papiret ned i toilettet, trak op, og så blev der ellers sagt "Hej, Heeej, puha!" ned i toilettet :)

Skal nok looove at skrive næste gang det lykkes også :)

Men her er lidt billeder fra besøget ved morfar. :)

 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...