tirsdag den 25. juni 2013

Chicken bacon alfredo

Desværre for denne ret, var der mange ting der gik galt.
Det var meningen man skulle bruge noget Alfredo sauce, men da det ikke er at finde i butikkerne, måtte jeg lave mit eget, og det blev lavet ud fra DENNE opskrift.
Problemet er bare, at når denne sovs bliver for varm, så skiller den, og det var hvad der skete efter vi hældte det over kyllingerne og ind i ovnen. 
ØV ØV ØV.
Så jeg skyndte mig at lave en ny portion til ved siden af, men så havde vi ikke mere parmesan, og måtte bruge gouda. Det passede dog slet ikke ind, og den endte med at smage af ingenting.. faktisk melet på trods af der ingen mel er i.
Det eneste gode ved denne ret blev da kyllingen. Den smagte ganske udemærket.
Så jeg kan ikke give en præcis bedømmelse af denne ret, da den ikke er voldsomt vellykket.
Men har du lyst til at ligge dig ud med den, og ved hvor der kan købes Alfredo sauce, så giv den en chance :)

Det er ikke en særligt sund ret.. så er du advaret :)

Men kyllingen for 3 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER

 
 
Det var efter den var i ovn at sovsen skillede, det så ellers lækkert ud her

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...