onsdag den 9. oktober 2013

Familie i DK

Min mor, lillesøster og min mors kæreste Ørn, kom på mini ferie her i Danmark et par dage.
De bor til dagligt i Norge, så vi skulle selvfølgelig op og hilse på. De valgte at booke sig ind på et hotel hvor min lillebror arbejder i Viborg. Det ligger meget centralt, og på den måde, kan de gå ture og se byen.

De kom ned med færgen søndag, og tog af sted igen her til morgen. Så vi valgte at tage Silas med op og hilse på i går.
Thomas havde dog et vigtigt møde, så han måtte køre nogle timer, og kom tilbage til at slutte af med vores bowling og den store buffet :)

Silas faldt godt til rette med dem allesammen efter meget kort tid. Også hans Onkel Ole (som bror ved min lillebror) tog med os rundt, og hjalp med indkøb osv.

Silas elskede at lege både med Ole og min søster Lea, han har en rigtigt god alder nu, så han er sjov at lege med. Men dog også en alder, hvor han kan køre sig selv rigtigt godt op.
Det vigtigste var sådan set at han fik sin middagssøvn, ellers var helvede løs, og jeg stressede over han ikke vil overgive sig.

Det var først kl 14 han lagde sig, jeg havde lagt ham i barnevogn, mørkelagt den med regnslag som jeg lynede op, og lokkede med masser af chokolade hvis han lagde sig ned og sov. Det gjorde tricket, og kort efter sov han, og tog i hvert fald en time.. skøønt :)

Så kunne vi nyde bowling og buffet bagefter uden at tænke på han blev overtræt. Da vi kom hjem var han klar til seng. Vi havde gjort os klar til en dreng der ville vågne meget, eller bare ikke gad (tro mig, det er standard efter en dag med så mange events). Men han faldt i søvn efter ca 15 min, og var kun inde ved ham EN gang om natten. Skønt! Så var han dejligt frisk igen her til morgen.

Det var dejligt at se familien igen, og kan mærke på min søster hvor glad hun er for at se mig. Er også rigtigt glade for at se dem, og som altid, er det som om de aldrig har været væk, når man endeligt er sammen. 

Håber på vi ses igen snart, især fordi Silas også nyder at se sin mormor og sin dejlige moster :)
Nåeh ja, og sin sjove Onkel :D

 Min lillesøster Lea med Silas

 De hygger rigtigt meget

 Silas og jeg til bowling

 Silas vil også prøve

 Mors kæreste Ørn spiller også med

 Min storebror Ole med Silas

 
 
 Det er ikke altid det går lige godt :)

 
 
 Daddy to the rescue, når at kaste de to sidste bolde før det er slut

 Mig og min mor :)

 Samlet ved bordet, Onkel Ole tager et billede :)

 Lea og Silas hygger i legerummet

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...