onsdag den 20. november 2013

Arroz Con Pollo

En dejlig mexikansk ret med kylling og ris.
Dog er det vigtigt at tilføje, at man skal lave komme den marinerede kylling i køleskabet i hvert fald 1 time før brug. Vi endte med at give den et døgn, da noget kom op så vi måtte tage noget andet til aftensmad.
Ellers tager retten lidt over 30 min at lave, jeg kalder denne ret for "Chili con carne med kylling".
Den var dog ikke så stærk som den kunne være, så der må gerne tilføjes ekstra. Manden var heller ikke så vild med bønnerne, men de kan sorteres fra.
Vi brugte også neutral marinerede kyllingefiletter i stedet for hele kyllingelår. 
Da det er over 3 uger siden vi lavede denne, har jeg lidt svært ved at huske hvor godt vi synes om den. 
I så fald får den 3 ud af 5 stjerner, da jeg i hvert fald kan huske at jeg synes den var udmærket, dog ikke en der kom i huskebogen for mig (åbenbart). :)

Opskriften finder du HER

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...