tirsdag den 19. november 2013

Fødselsdagsweekend

Der har været lidt stille her på bloggen. Min familie har nemlig været ramt af en tragedie. 
Mandens familie har fejret fødselsdag her lørdag og så var det min families tur søndag.
Desværre blev der ikke til noget søndag, da min far og brødre endte med at køre i galt på vej herned.

Heldigvis skete der ikke noget livstruende, men min far er indlagt med flere brækkede ribben og et brækket brystben. Manden og jeg besøgte ham på sygehuset i går, og var meget hårdt at se ham koblet til alle mulige slanger. Men han var på stærkt smertestillende og var derfor ikke udsat for voldsomme smerter. Hvis alt går godt, kan han komme hjem i slutningen af denne uge.
Mine brødre slap heldigvis billigt, og kom derfra med lidt skrammer og et stort chok.

Så det har været et par hårde dage for mig, hvor jeg skulle skulle komme over, at jeg kunne have mistet dem helt, og lettelsen over, at det heldigvis ikke gik så galt.

Nu venter vi på min far kommer hjem og er klar til at kunne tage i mod os. Så kommer vi forbi med Silas og fejre ham, samt min fars hjemkomst.

Trods de hårde omstændigheder, skal i ikke snydes for de gode billeder jeg fik taget lørdag.
Det var en super god dag, Silas elskede alle sine gaver, og fik spist en masse boller og kage. :)

 Silas' første gave var en grill, og han har leget med den hver dag siden :)

 Onkel Henrik med fætter Maddox

 De bliver hurtigt store de små

 
 Fødselsdagsbordet

 Med bananmuffins

 Brunsviger, boller og hindbærsnitter

 Silas leger tog med farfar

 Så bliver der spist boller

 Silas lille fjollerik ;)

 Alexander fjoller også :)

 Så bliver det leget med grillen

 Onkel Kenneth med Kusine Caroline

 Det er meget svært at få et godt billede af alle 4 børn på en gang :)

 Det er lidt lettere med to :)

 
 Tante Anne med Maddox

 Caroline er også blevet stor

 
 Så skal der laves grillmad!

Fødselsdagskagen

Så bliver der pustet lys ud på kagen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...