torsdag den 30. januar 2014

2014 Januar Goodiebox

Så blev det tid til dette års første Goodiebox.

Denne gang var titlen "Baby it's cold outside".
Og som titlen siger, er produkterne i denne box, godt beregnet til vinterens hårde slid ved både hud og hår.

 Boxen indeholdte 5 produkter. Et fullsize, et næsten fullsize og 3 prøver.

 A-Derma Sensifluid cleansing oil, fullsize koster 129,50 kr for 250 ml (prøven indeholder 25ml)

Bruges både til ansigt og kroppen. Indeholder ikke sæbe, men i stedet olivenolie der har en nærende og blødgørende effekt.

Naobay extra nourishing rich cream, fullsize koster 399kr for 50ml (prøven indeholder 30ml)
Til de tider hvor huden er ekstra tør. Inholder fx oliven og avocado, der fugtgiver og plejer. Samtidig med har den en anti-aging egenskab. Produktet stammer fra Spanien.

 Premae clemensy multi-vit serum, fullsize koster 249 kr for 100ml (prøven indeholder 20ml)
Dette produkt blev funder i UK. Produktet er et serium med 100% indhold af ylang-olien, der har en antiseptisk og beroligende effekt. Den lindre rødme, udjævner huden og beskytter mod vind og vejr.


Nivea creme care, fullsize koster 22,95 for 250ml (prøven indeholder 50ml)
En creme man tager med i badet, indeholder provitamin B5 og nærende olier. Samtidig med dufter den godt.


Milk_shake conditioning whipped cream, værdi 99 kr for 100ml
Et produkt til håret som ikke skal skylles ud bagefter. Indeholder mælkeproteiner og er specielt udviklet til at pleje i dybden. Skummet vedligeholder den optimale fugtbalance og bevarer farvens intensitet. Og så efterlader den håret blødt og glansfuldt.

Denne box har en ca værdi af 374 kr, betalt 139 kr.

På trods at at indholdet i denne boks er meget ensformigt, glæder jeg mig til at komme i gang med at prøve det. I sær fordi jeg lige har brugt min håndcreme, og mine hænder er MAX tørre i øjeblikket. Desuden er min hud i ansigtet, og især panden også meget tør. Så jeg har nok hud at teste det af på.

Er du blevet interesseret, er det ikke sikkert det er for sent at modtage denne box. Du kan tilmelde dig HER 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...