mandag den 27. januar 2014

Køkkenmaskine

Jeg har fået skiftet min bagemaskine ud med en køkkenmaskine. Den lever lidt mere op til det jeg laver i køkkenet :)
Og nøøøjs den er lækker i design :D
Så er jeg ligeglad med der ikke står Kenwood på den. Der er delte meninger omkring denne maskine, nogle mener den larmer, andre mener den ikke gør.
De fleste anmeldelser er tilbage til 2011, og der var er nogle mangler med låg osv, så jeg har fået den nyeste version af den med låg.
Glæder mig til at teste den af. 
Havde lovet Silas at vente med at pakke den op til i morgen (han skulle til at sove da farmand kom ind af døren med den). Men kunne ikke dy mig, skulle lige have nogle billeder og røre vidunderet lidt! :p
Men den er nu puttet ned i æsken igen, så Silas ikke føler sig snydt. Det er helt sikkert det FØRSTE han siger i morgen. Vi har nemlig set på youtube og snakket køkkenmaskiner siden han kom fra børnehave i dag. :)

Her er lidt billeder af mit lille nye pus, en chefon royal 1200 :)

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...