tirsdag den 14. januar 2014

To madpaker

Har over 20 ting på min venteliste, med ting som kan laves til madpakken. Alt fra små kødboller til gulerodskager. Pizza boller til banan vafler.
Ja, det lyder interessant ik?
Desværre pga. skolearbejde, som jeg så åbenbart er AAALT for grundig i (har svært ved at stoppe mig selv), så er der ikke meget overskud til det med madpakkerne lige nu.
Men her er to jeg har taget lidt billeder af som inspiration, til jer der godt kan lide at se de madpakker jeg laver.
Udstikkerne holder jeg en lille pause fra (har dog brugt dem  et par gange i sidste uge). 
Synes det var lidt sjovt at prøve og udforske lidt med sandwiches.

 Her er fuldkornssandwich med skiveost og pølse, muffinform med agurk, grissini og en muffinform med økologiske slik frugter, uden tilsat sukker eller andre tilsætningsstoffer.
(dette var en lille madpakke fra sidste uge, da de havde maddag, dog var ALT i denne spist alligevel.

Silas har i det hele taget en kæmpe appetit for tiden, hele sidste uge og denne uge er han kommet hjem med en, så godt som, tom madpakke. Imponerende :)

Denne er fra i dag, med det sjove æg jeg lavede i går. Chancen for han spiser den er 20%, men sød det er den :)
Så har han fået klapsammenrugrød. To med makrel og to med leverpostej.
Muffinform med rød peberfrugt og noget agurk.
Æske med majs og en grissini.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...