mandag den 2. juni 2014

2014 Maj Goodiebox

På grund af helligdage, var denne måneds Goodiebox lidt forsinket. Det tog jeg dog med stille sind, og glædede mig blot til at modtage.
Denne måned var boxen endnu engang en super dejlig og spændende box, og jeg synes virkelig Goodiebox har gjort et godt stykke arbejde de sidste par gange :)

Boxen denne gang indeholdte 7 produkter, et produkt ekstra som kompensation, for et defekt produkt i den forgående box.

Titlen denne gang hedder "Rejseklar", da denne box i flere tilfælde gør dig rejseklar ;)

Herunder er produkterne i denne måneds box, ganske kort forklaret, da jeg har en aftale med manden om at se fjernsyn lige om lidt :)

 Acqua di gioia edt by Georgio Armani
Prøve på 1,5ml
Fullsize koster 480 kr for 50ml

Yin Yang skin cleanser
Prøve på 10ml
Fullsize koster 128 kr 128 for 200ml

 Matas sollotion faktor 15
prøve på 40ml
Fullsize koster 79,95 for 200ml

Piz Buin wet skin transparent sun spray spf15
Fullsize værdi 145 kr for 150ml

Teez beautiful flat stiff brush
Værdi ca 142kr

Bellápierre shimmer powder
Fullsize værdi 149kr

Palmolive mediterranean moments showergel
Fullsize på 250ml
Fullsize på 500ml værdi 39,95 kr

Alt i alt en skøn box jeg glæder mig til at prøve.
Mange produkter jeg ikke har hørt om før, og som ser lækre og indbydende ud :)

Boxen har en værdi af ca 493 kr. 
Goodiebox koster 139kr med fragt at få til døren eller nærmeste posthus, og vil du tage del i disse dejlige glæder hver måned, så kan du tilmelde dig HER :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...