tirsdag den 3. juni 2014

Silas i legeland (Video)

I weekenden var vi i legeland i Silkeborg.
Stedet hedder "Gi den gas palads", og er et pænt størrelse legeland for både store og små. Biletterne er ikke voldsomt dyre, og der er gratis popcorn og slush ice hele dagen hvis man smider en lille sjat penge oveni.

Jeg fortryder meget kvaliteten af billederne jeg tog den dag, havde havde sagt ISO-værdien for høj (til dem af jer der ved hvad jeg snakker om), det resulterede i billeder med voldsomt meget støj på.
Derfor har jeg brugt de sidste par dage i Photoshop hvor jeg, HURRA for photoshop! har reddet dem til ca. acceptabel kvalitet.
Men ja, man lærer af sin lektie, og kan forhåbentligt gøre det endnu bedre næste gang vi er i en stor hal med begrænset lys og vilde børn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...