lørdag den 6. december 2014

4+5+6 December: Juletræsfældning og julehygge

Vi smækker lige de sidste 3 dage sammen til en dag :)
Der har været ret meget tryk på de sidste par dage. Jeg har haft endnu et fotoshoot torsdag, det tog det meste af torsdag aften og fredagen er redigere og gøre færdig.
Ud over det, har jeg solgt ud af en del af mit stof, så jeg kan få råd til noget fotoudstyr.

Jeg tænkte at det var vigtigt for mig at få rørt kroppen og være mere aktiv, da jeg følte min krop begyndte at få lidt ondt, måske jeg bare ikke brugte den nok.
Men endte med at gøre ondt værre, og nu er jeg pludselig glad for min tid til lægen tirsdag, har nemlig haft bækkensmerter døgnet rundt i 5 dage. Nogle aftener så slemt, at jeg kan vågne om natten og føle jeg ikke kan ligge ordentligt uden det irritere i bækkenet.
I går var det så slemt, at hele mit bækken låste og jeg knap kunne gå. Desværre kan jeg gætte mig til, at dette kun er begyndelsen, og det ikke vil blive bedre jo længere hen i graviditeten jeg kommer. :/
Så jeg må vidst hellere tage dem mere med ro, frem for at presse kroppen.

Af mere gode ting, så hygger vi weekend herhjemme. Thomas var til julefrokost i går, så der hyggede Silas og jeg selv med slik og Disney Sjov.

I dag stod den på tur på losseplads og bagefter til juletræsfældning.
Vi mener godt at kunne have plads til et lille træ ude i gangen, hvad jeg så ikke havde planlagt var, at vi ikke lagde inde med en juletræsfod -.-
Så nu må vi vente med at pynte træ til vi får indkøbt sådan en.

Det var super hyggeligt, vi havde fået kort fra Thomas' arbejde til gratis æbleskiver, slikpose til Silas og rabat på juletræ. Jeg forelskede mig i et lille træ straks vi kom dertil, det var desværre væk da vi var færdig med æbleskiverne. Heldigvis fandt vi et der var næsten lige så flot.

De havde også en julebutik på stedet, så der var dekoration, lys, nisser, julepynt.. ja.. alt julet så langt øjet kunne se. 
Det var fedt at se Silas rende rundt og se på alt det JUL! Desværre forelskede han sig i en juleby der kunne bevæge sig og spille musik... til 999.-
Den fik han så iiiiiikkke.

Slikposen faldt i god smag, og den bliver ikke spist tom lige foreløbig. 
Normalt er der lidt småting i sådan en, her var posen over halvt fuld, og PROPPET med godter. Så den må Silas få stille og roligt igennem december måned :)

Men dagen sluttede ikke helt der. 
Pludselig kom vores nabo over, og spurgte om vi ville til lille julefrokost med hende og vores anden nabo. Hun havde nemlig fået tilraget sig en masse rester fra en anden firmajulefrokost, og der var masser til overs.
Det takkede vi ikke nej til, så der har vi lige været ovre og hygge allesammen et par timer. :)

Alt i alt en super dag, og i morgen..... Der skal vi bare lave ingenting!

 Silas nyder æbleskiver

 Julebutikken 

 Ma
nge ting
 Det var denne DYRE juleby Silas forelskede sig i

 Thomas med juletræet.. han blev vidst lidt lys i hovedet :)



 Så bliver den pakket ind til os

 Skøre knægt 

 Den store slikpose

Og så modtog jeg også det USB stik jeg havde vundet.. yay :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...