torsdag den 18. juni 2015

Luksus-nachos med pulled pork

Nem og lækker middag som er noget man måske ikke lige selv havde tænkt på.
Herhjemme har vi altid spist pulled pork i en burger eller sammen med kartofler og brun sovs. Så faldt jeg over opskriften HER.
Vi var lidt skeptiske, da vi tænkte at nachos'ne ville blive smattede pga pulled pork. Det viste sig dog at være stik modsat, det kunne godt være til den lidt tørre side. Det er dog overhovedet ikke slemt, det kræver dog bare, at mængden af pulled pork skulle være lidt større til mængden af chips.

Så vi lavede lidt rettelser, og de står beskrevet herunder.

Luksus-nachos med pulled pork
2 pers.
Tid: Ca. 55 min (30. min til at lave pulled pork hvis det er den hurtige slags).

Ingredienser:
1 ps. nachos
1 pk. færdig pulled pork
glassyltede jalapenos
1 ps. revet cheddarost
Tabasco, efter smag

Fremgangsmåde:
Lav først pulled pork efter anvisning. Fordel det herefter i bunden af et ildfast fad. 
Top det med halvdelen af det revede ost, derefter nachos og resten af det revede ost.
Kom jalapenos på efter hvor stærkt man ønsker det (jeg fortrak det uden). 
Dryp lidt Tabasco på toppen efter smag.
Kommet i ovn i 20 min, til osten er smeltet og lidt gylden.
Serveres mens det er varmt og evt. med cremefraiche eller salsa. 
Spises ved at man tager en nachos og skubber pulled pork op på en bid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...