tirsdag den 15. oktober 2013

Koteletter i urtesauce

Jeg besluttede mig for at lave denne ret, da jeg synes den så HAMMER lækker ud!
Manden er ikke så vild med koteletter, men da jeg har accepteret det og ikke spist det i.. hvad.. 10 år nu.. synes jeg det var på tiden jeg fik min vilje. Om vi da bare skal spise det en gang hvert 10. år.

Det tager lige under 1 time at lave, og er lige ud af landevejen.

Koteletten krydres og ligges i et fad, sovsen tilberedes i en gryde og hældes over, og alt kommer da i ovn en halv times tid. Alt imens risene koger, og dam dam.. så er der serveret.

Som forudsagt var det ikke mandens kop te med det svinekød. Må indrømme den også var mere senet end jeg husker den, men i det store hele, synes jeg det var en meget udmærket ret.
Jeg spiste mig i hvert fald mæt.

Jeg vil give denne ret 4 ud af 5 stjerner

Opskriften finder du HER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...