torsdag den 14. juni 2012

Det er farligt at sove

I går havde jeg min ugentlige fridag, trods en lille halsbetændelse og en masse snot, var det ikke så slemt.
Hvad værre var, at da jeg vågnede, følte jeg der var 1000 knive der jog igennem min venstre skulder.
"Nåh, okay", tænkte jeg bare "Jeg har nok bare sovet forkert i nat".
Jeg skulle snart finde ud af HVOR forkert jeg havde sovet.

Hele dagen blev min skulder ikke bedre. Men det var en fridag, så jeg kunne bare slappe af og ikke bruge den så meget.
Da det så ikke hjalp, jamen så gør vi bare det modsatte. Nogle gange skal musklen bare strækkes ud og bruges.. det havde den modsatte effekt og endte med at gøre RET ondt. Lidt massage senere endte ud i det samme, ekstra lag smerter, nej tak :(

"Nåh jamen", tænkte jeg så "lidt søvn må kunne klare det". Så da vi skulle sove gjorde jeg klar til en god nats søvn.

Det blev det så ikke til.

Vågnede ved at hele min skulder vred sig i smerte, havde åbenbart i søvne lagt mig på den ømme skulder, hele skulderen både sov, prikkede og stak på en gang.

Her til morgen var det ikke meget bedre, men da jeg havde det fint mentalt, måtte jeg på arbejde og se hvad jeg kunne udføre.

Det blev dog ikke til så meget, efter at have siddet ved kassen i 2 timer begyndte blodet at løbe fra armen, det syrede for hårdt og smerten var ikke til at holde ud.
Jamen, så måtte jeg bare lave lidt kontorarbejde.
Det var ikke meget bedre, den konstante bladren i mapper osv, gjorde at smerterne var lige så slemme.

Aftalte med min chef, at jeg lige tog til lægen og fik det tjekket ud.

Efter at have været ved lægen, og blive trukket og strukket i armen hist og her, er resultatet:

Forstrukket muskel i skulder, skal tage gigtpiller 3 gange dagligt de næste 10 dage samt sygemeldes.
Skulderen skal holdes i ro til den har det bedre.

Æv.. ligesom jeg havde planlagt at vi som familie skulle til Brande marked nede i byen lørdag. Nu kan jeg bare ligge herhjemme og gemme mig med en øm skulder.

Kan ikke engang løfte på Silas eller skære min egen aftensmad..

Det er farligt at sove... never do that!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...